تجمع بزرگ «حجاب، میراث کهن» در قم

تجمع حجاب

تجمع بزرگ عفاف و حجاب با عنوان «حجاب، میراث کهن» با حضور مردم مؤمن و انقلابی قم به ویژه حضور جهادی طلاب جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، تجمع باشکوه عفاف و حجاب با موضوع «حجاب، میراث کهن» با حضور مردم مؤمن و انقلابی به ویژه اساتید، طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در قم برگزار می‌شود.

همایش بزرگ عفاف و حجاب روز پنجشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مصلای قدس قم برگزار می‌شود. شرکت کنندگان ساعت 18 از مصلای قدس قم به سوی میدان شهدا و سپس میدان روح الله حرکت می‌کنند و در تجمع بزرگ «حجاب، میراث کهن» حضور خواهند داشت.

سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی است.

طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به صورت جهادی در این همایش حضور خواهند داشت تا از حریم عفاف و حجاب خانواده دفاع و اقدامات هنجارشکنانه اخیر دشمنان اسلام و خانواده را محکوم کنند.

جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حاشیه این همایش، برنامه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی از جمله پاسخگویی تخصصی فقهی _ اعتقادی عفاف و حجاب، مشاوره خانواده در زمینه مباحث اجتماعی و روانشناختی عفاف و حجاب، فروش محصولات عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و غرفه معرفی و فروش محتواهای فرهنگی (کتاب، بروشور، نمایشگاه و...) را برگزار می‌کند و آماده ارائه خدمات علمی فرهنگی به مراجعه‌کنندگان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱