به همت اداره قرآن و حدیث و با همکاری خوابگاه جامعه‌الزهرا(س)؛

دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم ویژه طلاب خوابگاهی آغاز شد

تربیت مربی قرآن

مدیر خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره های تخصصی قرآنی با موضوعات «تبلیغ قرآن محور» و تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب خوابگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ارمکان روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دو دوره تربیت مربی قرآن کریم تحت عنوان «تبلیغ قرآن محور» و همچنین دوره تربیت مربی روخوانی وروانخوانی قرآن کریم  ویژه طلاب ایرانی خوابگاهی در ایام تابستان برگزار می‌شود.

مدیر خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، ارتقای سطح کیفی و مهارتی طلاب، آشنایی با معارف قرآنی، بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی آموزش قرآن در عرصه‌های تدریس و تبلیغ است.

ارمکان یادآور شد: این دوره‌‌ها با همکاری و مشارکت اداره امور خوابگاه‌ها و اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله ‌علیها برگزار می‌شود و در این راستا از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و ستاد عالی تفسیر قرآن کریم نیز بهره‌مند می‌شویم.

وی تصریح کرد: دوره های تخصصی قرآنی از روز یکشنبه 9 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده و تا روز شنبه 22 تیرماه ادامه دارد.

وی در پایان بیان داشت: کلیات تبلیغ قرآن‌محور، فرآیند سخنرانی قرآن‌محور، موضوع‌شناسی قرآنی، عقائد و اخلاق و احکام در پرتو قرآن و... از جمله سرفصل‌های دوره تبلیغ قرآن محور است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱