نخستین نشست طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

نشست استعدادهای برتر

نخستین نشست طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور بیش از 50 بانوی طلبه این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین نشست طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز دوشنبه 3 تیر با حضور بیش از 50 نفر از طلاب استعداد برتر برگزار شد.

در این مراسم، خانم حقانی معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و خانم اسماعیلی رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر حضور داشتند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این نشست به معرفی برنامه‌های پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام در سه محور پرداخت و گفت: این پژوهشگاه در سه محور شناسایی ظرفیت های علمی طلاب، ارتقای توانمندی طلاب و پژوهشگران و همچنین جذب و ورود پژوهشگران به عرصه تولید آثار پژوهشی فعالیت دارد.

حقانی به ضرورت اهتمام طلاب در تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مطالبات ایشان از حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و خواستار ارتباط‌گیری بیشتر طلاب استعداد برتر با معاونت پژوهش شد.

وی، ارائه صدور کارت تخصصی پژوهش، امکان ارائه میز شخصی در پژوهشگاه، و در اختیار گذاشتن امکانات سخت‌افزاری را از جمله خدمات معاونت پژوهش به طلاب استعدادهای برتر برشمرد.

در ادامه این نشست، خانم اسماعیلی رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان آیه شریفه «إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَاللّهِ أَتقَاکُم»، به معرفی برنامه‌های اداره، در جهت حمایت و ارتقای بعد علمی و اخلاقی طلاب استعداد برتر و تبیین شرایط پویایی پرداخت.

رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: اداره نخبگان پذیرای طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات طلاب استعداد برتر است.

اسماعیلی تأکید کرد: طلاب استعداد برتر می‌توانند پیشنهادات و نظرات انتقادی خود را از طریق کانال اداره امور نخبگان در پیام رسان سروش انتقال داده و پیگیر باشند.

رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه پاسخگوی سؤالات متعدد طلاب بود.

در این مراسم، بانوان طلبه ضمن قرائت میثاق‌نامه طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، بر ادامه راه امام (ره) و اطاعت از رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و اهتمام به مسئولیت ویژه در گام دوم انقلاب، و رویکرد جهادی در زمینه علم و پژوهش و تلاش بی وقفه در جهت زمینه‌سازی شکل‌گیری تمدن اسلامی تاکید کردند.

در پایان نشست، کارنامه مصاحبه علمی طلاب استعداد برتر تحویل داده شد و از آن ها خواسته شد که فرم رزومه علمی پژوهشی تحویل داده شده را جهت برنامه‌ریزی پژوهشی، در اسرع وقت به اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تحویل دهند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱