به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود:

نشست هم‌اندیشی «بررسی تخصصی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت»

image_2019_6_24-9_31_33_909_5mp

نشست هم‌اندیشی اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با موضوع «بررسی تخصصی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست هم‌اندیشی «بررسی تخصصی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

پیرو ابلاغ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تدوین الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت که در آن اهمّ مبانی و آرمان‌های پیشرفت و اُفق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم و تدابیر مؤثر برای دستیابی به آن طراحی شده است، دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین‌شده و ارائه نظرات مشورتی جهت تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند.

سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت در ۵ بخش تدوین شده که شامل موارد ذیل است:

الف ـ مبانی: شامل مبانی خداشناختی، جهان‌شناختی، انسان‌شناختی، جامعه‌شناختی، ارزش‌شناختی و دین‌شناختی

ب ـ آرمان‌ها

ج ـ رسالت

د ـ افق

ه ـ تدابیر: که در ۵۶ بند است.

بدین منظور نشست هم اندیشی اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید احمد غفاری عضو مرکز الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت روز پنجشنبه 6 تیر ساعت 10:30 تا 12 در پژوهشگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

اساتید می‌توانند جهت دریافت متن سند به کانال معاونت پژوهش به نشانی https://sapp.ir/jz2602 مراجعه و نقطه نظرات کارشناسی خود را نسبت به متن سند اعلام کنند و روز برگزاری در جلسه حضور داشته باشند.

همچنین اساتیدی که نمی‌توانند در جلسه حضور بهم رسانند نظرات مکتوب خود را تا تاریخ 13 تیرماه به پست الکترونیک پژوهش به نشانی pajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱