برگزاری دوره‌های تخصصی و تربیت مربی قرآن و حدیث در تابستان

دوره های تخصصی قرآن و حدیث

مدیر کل تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره‌های تخصصی و تربیت مربی قرآن و حدیث در تابستان 1398 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه با اعلام این خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در جهت توانمندسازی طلاب در این زمینه دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآنی و حدیثی را با همکاری مراکز باسابقه و معتبری چون سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و نیز مرکز تخصصی حدیث حوزه برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: تاکنون 10 دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه طلاب ایرانی و غیر ایرانی، تربیت مربی نهج‌البلاغه در دو سطح یک و دو، تربیت مربی صحیفه سجادیه در دو سطح یک و دو توسط این اداره برگزار شده است.

طباطبایی با اشاره به اینکه دوره‌های تربیت مربی اداره قرآن و حدیث در تابستان 1398  به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 13 تیرماه 1398 اعلام کرد و یادآور شد: ثبت نام دوره های قرآنی و حدیثی تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir   امکان‌پذیر است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت:  بدون شک حضور فعال و توانمند بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در عرصه آموزش‌های قرآنی حدیثی در سطح جامعه نیازمند برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی برای این طلاب است.

وی تصریح کرد: گزارش هایی از برگزاری دوره های قرآنی توسط طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در داخل و خارج از ایران نشان‌دهنده نقش تاثیرگذار این آموزش‌ها در فعالیت‌های هدفمند و تخصصی بانوان طلبه در این راستا است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ب شماره تلفن های 32112436-  ۳۲۱۱۲۳۵۵- ۳۲۱۱۲۵۴۸ - 32112088 تماس بگیرید.

 جزئیات فراخوان دوره های تربیت مربی اداره قرآن و حدیث در تابستان 1398

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱