در ماه ضیافت الهی برگزار شد؛

محافل انس با قرآن کریم ویژه طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س)

محفل انس با قرآن ویژه طلاب بین الملل

محافل انس با قرآن کریم ویژه طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) به همت مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی و با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سيده فاطمه رسولی مدیر مرکز بين‌المللی زبان فارسی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه ضیافت الهی به همت این مرکز و با همکاری اداره قرآن و حدیث خبر داد.

رسولی گفت: این محافل انس با قرآن کریم به جهت الگوپذیری فرهنگ اسلامی_قرآنی و با حضور پرشور طلاب، اساتید و کارکنان مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی برگزار شد.

وی گفت: این محافل قرآنی از روزهای آغازین ماه مبارک رمضان شروع شد و 9 نفر از اساتید قرآنی دعوت شده از سوی اداره قرآن و حدیث به تلاوت قرآن مجید می‌پرداختند و طلاب نیز با قرائت اساتید همخوانی می‌کردند.

مدیر مرکز بين‌المللی زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: در این مراسم، اساتید اخلاق در چهار برنامه اخلاقی برای طلاب نشست‌هایی با موضوعات «مباحث اعتقادی، لزوم بهره‌گیری از دعاهای صحیفه سجادیه در ماه مبارک رمضان، فضیلت شب قدر و شخصیت‌شناسی قاتل امام علی علیه‌السلام و عفاف وحجاب برگزار کردند.

رسولی تصریح کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، بعد از محفل قرائت روزانه قرآن مجید، برنامه مدیحه‌سرایی  برگزار و در پایان با بسته‌های شکلات از طلاب پذیرایی شد. 

وی در پایان عنوان کرد: در روز پایانی این محافل قرآنی، بعد از قرائت قرآن ودعا، بسته‌های افطاری تهیه شده از سوی بانیان محترم در بین حاضران در برنامه توزیع شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱