بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن به کار خود پایان داد

نمایشگاه قرآن- غرفه جامعه

بخش حوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته (چهارشنبه اول خرداد) در مصلای تهران به کار خود پایان داد.

غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یکی از بخش های حوزوی فعال در این نمایشگاه بود که همچون سال گذشته، فعالیت های مشاوره ای را در کارنامه خود داشت.

در این ایام، روزانه سه مشاور از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در میزهای مشاوره حضور داشتند و در حوزه‌های تخصصی خانواده، تربیت فرزند، فقهی و اعتقادی به ارائه مشاوره می پرداختند.

در طول برگزاری نمایشگاه، غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و تعدادی از مسئولان حوزوی و کشوری از این غرفه بازدید کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری، مسئول ارتباطات و بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری معاون قوه قضائیه، دکتر قدیری ابیانه سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، استرالیا و مکزیک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، آقای میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و آقای صفا السیلاوی رئیس غرفه قرآن عتبه حرم امام حسین علیه‌السلام از جمله بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بودند.

رئیس غرفه قرآن عتبه حرم امام حسین علیه‌السلام ضمن بازدید از غرفه و آشنایی با فعالیت‌های مجموعه، پرچم ضریح امام حسین علیه‌السلام را به مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اهدا کرد.

برگزاری مسابقه «ضیافت اندیشه» از دیگر فعالیت های غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و هر شب به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

گفتنی است، بخش‌های غیرحوزوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا روز شنبه 4 خرداد در مصلای تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 17 تا 24 از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱