سومین فراخوان دوره گرایشی مدرسه علمیه کوثر

مدرسه علمیه کوثر

سومین فراخوان دوره گرایشی مدرسه علمیه کوثر در رشته‌های «فقه و اصول» و «فلسفه و کلام» اعلام و ثبت نام در این دوره از امروز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم مریم اسماعیلی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار کرد: مدرسه علمیه کوثر ویژه استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای پرورش استعدادهای برتر و ایجاد زمینه عمیق‌خوانی دروس حوزوی از میان طلاب سطح 2 متقاضی گرایش «فقه و اصول»  و «فلسفه و کلام» به صورت محدود  طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر به شرایط پذیرش در این فراخوان اشاره کرد و گفت: قبولی در مصاحبه علمی و شخصیتی، حداقل معدل 18، فرصت کافی جهت حضور درکلاس، مباحثه و غیره، کسب نمره بالای 18 در دروس اصلی متناسب با گرایش و التزام به فوق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مدرسه از جمله شرایط پذیرش در این مدرسه است.

اسماعیلی، مزایای تحصیل در این مدرسه را بهره مندی از اساتید توانمند جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، پژوهش‌محوری و عمیق‌خوانی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و معرفتی، استعدادسنجی و هدایت تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی  عنوان کرد.

وی افزود: پرورش استعداد نویسندگی و عضویت در باشگاه نویسندگان مدرسه علمیه کوثر (طلاب علاقه‌مند)، امکان چاپ مقالات با همراهی استاد راهنما و مشاور، پذیرش در سطح 3 بدون آزمون و برگزاری اردوهای علمی از دیگر مزایای حضور در این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر، مهلت ثبت نام در این فراخوان را تا 20 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: زمان مصاحبه علمی و عمومی از 28 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 4 خرداد ادامه دارد.

اسماعیلی بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دوره گرایشی این مدرسه می‌توانند به صورت حضوری به دفتر مدرسه علمیه کوثر واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی(رحمه الله) اتاق 2 مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مدرسه علمیه کوثر به عنوان مدرسه علمیه استعدادهای برتر یکی از مدارس علمیه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد و هم اکنون 68 بانوی طلبه سطح دو در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر اظهار داشت: مدرسه علمیه کوثر تا کنون پنج دوره عمومی و دو دوره گرایشی پذیرش داشته است و هم اکنون سومین پذیرش دوره گرایشی را در پیش دارد.

جهت مشاوره و یا پرسش با شماره تلفن‌های 32112559 و یا 32112418 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱