بازدید مدیر جامعه الزهرا از مدرسه علمیه کوثر

بازدید از مدرسه کوثر

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام مشارکت طلاب در برگزاری برنامه ها و اجرای فعالیت های این مدرسه را قابل الگوگیری از سوی دیگر مدارس و مراکز عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودمدنی ضمن بازدید از مدرسه علمیه کوثر، در جریان برنامه ها و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تربیتی طلاب این مدرسه قرار گرفت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام مشارکت طلاب در برگزاری برنامه ها و اجرای فعالیت های این مدرسه را قابل الگوگیری از سوی دیگر مدارس و مراکز عنوان کرد و گفت: حجم بالای فعالیت علمی در این مدرسه نیز به گونه ای است که می توان آن را به عنوان یک الگوی موفق به دیگر مراکز آموزشی هم گسترش داد.

وی توجه به اخلاق و مسائل تربیتی را در کنار رشد و تقویت بنیه علمی بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت های خود  را به شکل نظام واره تنظیم و ارائه کنید تا قابل استفاده برای دیگر بخش های جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز باشد.   

در ابتدای این جلسه سرکار خانم اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه کوثر با اشاره به سطح نخبگانی این مدرسه علمیه بیان داشت: زمینه رشد برای کسانی که اشتیاق بیشتر به علم آموزی دارند در این مدرسه فراهم است و با توجه به اینکه مدل آموزشی در اینجا، پژوهش محور است برای کارهای کلاسی و پژوهش های  طلاب، درصد امتیاز بیشتری برای نمره پایانی قرار داده شده است.

وی بکارگیری طلاب در فعالیت‍های این مدرسه در دو گروه علمی پژوهشی و فرهنگی تربیتی را از اقدامات صورت گرفته برای مشارکت آنان در برنامه ها عنوان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی در این مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است تا شاهد پرورش طلابی متعهد، اخلاق مدار، پژوهشگر و با سطح علمی بالا باشیم.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱