دیدار جمعی از فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) با خانواده شهید صابری

دیدار با خانواده شهید صابری5

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمتی مدیرکل صیانت جامعه‌الزهرا علیها‌السلام، خانم الیاسی رئیس و جمعی از کارکنان اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت به همراه فراگیران این اداره با خانواده شهید مدافع حرم مهدی صابری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در حاشیه دوره آموزشی فرهنگی کوتاه‌مدت ویژه خانواده معظم شهدای سوریه، که  از سوی اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حال برگزاری است، جمعی از همکاران و فراگیران اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت در منزل شهید مدافع حرم مهدی صابری حضور یافتند و با خانواده­ این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.‌

در این دیدار، پدر شهید صابری به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و به انس و ارتباط قلبی عمیقی که بین این شهید والامقام و حضرت علی اکبر علیه السلام وجود داشت اشاره کرد.

پدر بزرگوار شهید صابری در ادامه، قسمت‌هایی از وصیت‌نامه شهید را قرائت و توفیق شهادت را شایسته پیروان راستین حضرت علی اکبر علیه‌السلام و جوانان برومندی چون این شهید دانست.

وی ادامه داد: شهید صابری همواره آرزوی شهادت داشت و می‌گفت من از حضرت علی اکبر امام حسین علیه‌السلام خجالت می‌کشم که بیش از سی سال عمر کنم. ایشان در سن 25 سالگی به آرزوی خود رسید و به فیض شهادت نائل شد.

در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی جامعه‌الزهرا علیها السلام به خانواده­  این شهید والامقام تقدیم شد.

خانواده شهدای سوریه و همکاران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن همدردی با این خانواده شهید، برای این خانواده معظم، صبر جمیل و اجر جزیل آرزو کردند.‌

پیش از حضور در منزل شهید صابری، فراگیران کشور سوریه و همکاران اداره آموزش‌های کوتاه مدت با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و از روایت‌گری و خاطره‌گویی حجت الاسلام و المسلمین شفیعی بهره‌مند شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱