مدیر جامعه الزهرا:

باید در مسئولیت‌های کاری هم دنبال احسن الحال باشیم

شورای جامعه

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: کسی درخواست تحول دارد که از خودش احساس نارضایتی دارد و این مساله نه تنها در مسائل اخلاقی و معنوی مطرح است، در جریان زندگی، کار و مسئولیت هایی که انسان دارد نیز می‌تواند همواره دنبال تحول و رسیدن به احسن الحال باشد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جلسه شورای جامعه الزهرا علیهاالسلام با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه به دعای تحویل سال اشاره کرد و گفت: این دعا هر چند به صورت مسند نقل نشده اما از باب تسامح در ادله سنن می توان آن را پذیرفت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: برخی علما قائل به استحباب 365 بار قرائت این دعا به تعداد روزهای سال هستند، این نشان می دهد که برای هر روز سال باید «حول حالنا الی احسن الحال» را از خدای تبارک و تعالی درخواست کرد.

 مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه افزود: درسی که این دعا دارد آن است که کسی درخواست تحول دارد که از خودش احساس نارضایتی دارد و معتقد است که می تواند بهتر از این باشد. این مساله نه تنها در مسائل اخلاقی و معنوی مطرح است که در جریان زندگی، کار و مسئولیت هایی که انسان دارد نیز می‌تواند همواره دنبال تحول و رسیدن به احسن الحال باشد.

وی در ادامه به بخش های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد تا با توجه به مسائل مالی و تنگناهای بودجه‌ای، اولویت‌های کاری خود را برای سال 98 مشخص کنند تا هم به عنوان نقشه راه برای هر واحد مورد توجه قرار گیرد و هم تحقق آن قابل پیگیری باشد.

در ادامه دستورالعمل نهایی پژوهانه که از سوی معاونت پژوهش ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱