ارسال بیش از 50 مقاله به دبیرخانه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

1915578056

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: 54 مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت ارسال شده است که مورد داوری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد:  پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز پنجشنبه 29 فروردین در تالار قدس مدرسه امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار می شود که اندیشمندان داخلی و خارجی در آن شرکت دارند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: موضوع همایش پانزدهم، «مهدویت و چالش‌‌ها» است و برای برگزاری این همایش، مراکز حوزوی و دانشگاهی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشارکت داشته اند.

حقانی تصریح کرد: سه پیش نشست به مناسبت برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام  و با همکاری دبیرخانه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسه مشترک میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار شد و تفاهم نامه‌ای نیز میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دبیرخانه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت به امضا رسید که نظر به این تفاهم‌نامه، دبیرخانه جذب مقالات در معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تشکیل شد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: 64 چکیده مقاله و 54 مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که مورد داوری قرار گرفتند.

حقانی تصریح کرد: اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که تمایل دارند در پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت شرکت کنند، نام و نام خانواده به همراه کدملی خود را به شماره ۰۹۱۹۶۱۵۷۹۶۷(موحدی) ارسال  کنند.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت معین شده برای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

وی گفت: برای افرادی که در این همایش شرکت کنند، گواهی رسمی شرکت در همایش صادر می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱