جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در مهدکودک جامعه‌الزهرا(س)

مهدکودک -اعیاد شعبانیه

مراسم باشکوه اعیاد شعبانیه با حضور 600 نونهال مهدکودک شکوفه‌های بهار در مناسبت‌های ماه شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فاطمه ازناوی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مراسم باشکوه اعیاد شعبانیه با حضور 600 نفر از نونهالان مهدکودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوم شعبان آغاز شده است و تا 15 شعبان‌المعظم در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: نشاط‌آفرینی مطلوب برای کودکان، تقویت همکاری جمعی و معرفت‌افزایی در ایام ولادت ائمه اطهار علیهم‌السلام از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

رئیس مهدکودک شکوفه‌های بهار اظهار داشت: گروه‌های مختلف کودکان با تجمع 600 نفره خود در نمازخانه مهدکودک با برگزاری برنامه‌های مختلف این اعیاد مبارک را گرامی می‌دارند.

ازناوی ادامه داد: با توجه به مناسبت‌های مختلف این ماه پربرکت و فضیلت‌های مهمی که برای آن برشمرده‌اند، ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای کودکان به منظور تعمیق باورهای دینی تدارک دیده شده است که تلاوت روزانه قرآن کریم، برپایی پایگاه صلواتی و پذیرایی روزانه، مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: اجرای سرودهای دسته جمعی، قرائت دعاهای فرج و سلامتی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، اجرای نمایش وضو توسط کودکان و اجرای داستان کودکانه فطرس با همکاری کودکان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس مهدکودک شکوفه‌های بهار در پایان تصریح کرد: وجود نیمه شعبان و منزلت امام حسین و امام زمان علیهم السلام نزد شیعیان، موقعیت ویژه ای را برای شکل گیری مراسم آیینی و نشاط اجتماعی فراهم کرده است که این از مهمترین موقعیت‌ها برای افزایش معرفت و بصیرت‌بخشی کودکان به شمار می‌رود و این روزها کودکان مهد در جشن‌های مختلف شرکت کرده و در حال و هوای شاد و مسرت‌بخشی به سر می‌برند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱