تجلیل از طلبه هنرمند جامعه‌الزهرا(س) در مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت

فعالان قرآنی

طلبه هنرمند جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت به عنوان یکی از فعالان عرصه هنر قرآنی معرفی و حائز رتبه اول نقاشی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم قاسمی زادیان روز پنجشنبه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) عنوان کرد: مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت استان قم، نهم اردیبهشت ماه با حضور آیت‎الله حسینی بوشهری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار و از مؤسسات فعال قرآنی تجلیل شد.

مدیر اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی اظهار داشت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با توجه به ظرفیت عظیم و توانمند بانوان طلبه از تعامل با مراکز و نهادهای همسو و هم افزایی سرمایه‌های فکری و فرهنگی انقلاب جهت تحقق اهداف بلند نظام اسلامی استقبال می‌کند.

وی یادآور شد: اداره آموزش های مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در راستای همکاری با اداره ارشاد اسلامی در ارسال آثار هنری قرآنی در جشنواره فرهنگی هنری قران و عترت مشارکت فعال داشت.

وی تصریح کرد: در این مراسم، هنرمندان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان فعالان عرصه هنر قرآنی معرفی شدند و سرکار خانم «نجمیه خاکباز»، کارشناس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی حائز رتبه اول نقاشی با موضوع «خروج از ظلمات به سوی نور» شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱