رئیس اداره سنجش و پذیرش عنوان کرد:

ثبت نام بیش از 5 هزار و 500 نفر در آزمون ورودی

عمرانی-فر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 نفر در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ثبت نام کردند، گفت: آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به صورت همزمان در 33 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حاشیه برگزاری آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که روز جمعه 10 اسفند در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و 32 حوزه امتحانی دیگر برگزار شد، عنوان کرد: امسال بیش از 5 هزار و 500 نفر در سراسر کشور برای تحصیل در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ثبت نام کردند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش افزود: آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در 33 حوزه امتحانی در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر ادامه داد: امسال در قم، آزمون ورودی در سه حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) و پردیس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.  

با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 نفر در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ثبت نام کردند، گفت: از میان داوطلبان، 3 هزار نفر متقاضی شرکت در سطح دو، 2 هزار نفر متقاضی شرکت در سطح سه و مابقی متقاضی برای بازپذیری و سطح چهار بودند.

وی تصریح کرد: امسال طبق روال سال‌های گذشته، همه داوطلبان، مسئولان آزمون، ناظران، نمایندگان و برگزارکنندگان برای روز برگزاری آزمون ورودی بیمه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با اشاره بیان داشت: امسال نمایندگانی از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مراکز آزمون اعزام شدند، همچنین در همه مراکز آزمون، یک ناظر حضور دارد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی اواخر فروردین سال 98 اعلام می‌شود، گفت: پذیرش اولیه آزمون به صورت دو برابر ظرفیت خواهد بود که برای مصاحبه دعوت و پس از آن، پذیرش نهایی اعلام می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱