با حضور سرکار خانم مصطفوی؛

سامانه‌های «شمیم» و«پاسخ به سؤالات فقه و معارف» جامعه‌الزهرا(س) رونمایی شدند

شمیم

سامانه‌های «شمیم» و«پاسخ به سؤالات فقه و معارف» در سایت جامعه‌الزهرا(س) با حضور سرکار خانم مصطفوی دختر گرامی امام خمینی(ره) و مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام رونمایی شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم ولادت پرخیر و برکت حضرت زهرا علیهاالسلام و میلاد باسعادت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور اساتید، طلاب و مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

سرکار خانم فریده مصطفوی، صبیه حضرت امام خمینی(ره)؛ نمایندگانی از دفاتر مراجع معظم تقلید، مسئولان مرکز ملی پاسخ به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مسئولان این مؤسسه علمی حوزوی از جمله مهمانان این مراسم بودند.

سرکار خانم مصطفوی در این مراسم به یکی از سخنان امام خمینی(ره) درباره حضرت زهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: برخی سخنرانان تنها به مظلومیت حضرت زهرا علیهاالسلام می‌پردازند و گاهی غلوّ هم می‌کنند، حال آنکه حضرت امام(ره) به زیبایی حضرت زهرا علیهاالسلام را معرفی کرده اند.

عضو هیئت مدیره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، ابرقدرت‌ها و حکومت‌ها برنامه‌هایی داشتند و رژیم طاغوت نیز بودجه‌های هنگفتی برای حفظ حکومت خود صرف می‌کرد، اما قدرت خدایی و خلوص امام خمینی(ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

در این برنامه، مراسم رونمایی از سامانه های «شمیم» و «پاسخگویی به سؤالات فقه و معارف» نیز با حضور خانم مصطفوی انجام شد.

سامانه های «شمیم» و «پاسخگویی به سؤالات فقه و معارف» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سایت این مؤسسه علمی آموزشی راه‌اندازی و امروز توسط خانم مصطفوی و مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام رونمایی شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در این مراسم به معرفی سامانه ها و اجرای طرح شمیم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: «شمیم» مخفف «شبکه مبلغان یاس مطهر» است و طرح «شمیم» به گونه ای طراحی شده است که بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از نیمسال سوم در کنار درس‌های آموزشی، مهارت‌های تبلیغی را فرا می‌گیرند.

وی همچنین به سایت و سامانه پاسخ به سؤالات فقه و معارف اشاره کرد و اظهار داشت: کاربران با مراجعه به سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف می‌توانند از کلیه امکانات سایت مانند محصولات فرهنگی (۵۰ جزوه موسوعه فقهی، مقالات معارفی، پوسترهای طهارت در نماز (ویژه اصناف)، نرم‌افزارهای اندروید، کلیپ‌های معارفی و غیره) بهره‌مند شوند.

در این مراسم، به منظور قدردانی از زحمات کارشناسان و کارمندان اداره کل فناوری اطلاعات جهت راه اندازی این سامانه ها، لوح های تقدیر اهدا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام هنگام رونمایی از این سامانه ها، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا علیهاالسلام، میلاد پرخیر و برکت حضرت امام و چهل سالگی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، عنوان کرد: این سامانه ها حاصل دو سال فعالیت اداره کل فناوری اطلاعات و معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که به این مرحله رسیده است.

هم اکنون سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف به نشانی http://www.pasokhbesoalat.ir و سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir در دسترس کاربران قرار گرفته است و کاربران می توانند از خدمات آنها بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱