آغاز پنجمین مرحله دوره غیرحضوری «قرآن صاعد»

دوره-غیرحضوری-صحیفه-سجادیه-خوانی 1

مدیرکل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مرحله پنجم دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی سیری در صحیفه سجادیه با عنوان «قرآن صاعد» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، گفت:  از آنجا که صحیفه سجادیه کتاب انسان‌ساز و زندگی‌ساز (فردی و اجتماعی) است و دردها و ریشه‌های فساد فرد و اجتماع را روشن می کند، برای علاج این دردها و ساختن جامعه‌ای سالم، زنده و بیدار نیز باید به همین کتاب مراجعه کرد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: امروز جامعه اسلامی دچار مشکلاتی است و درمان آنها قطعا مراجعه و عمل به ثقلین است؛ جامعه‌ای که حداقل مجموعه بزرگی از آن با این خصوصیات پرورش پیدا کند، همان جامعه‌ای است که هیچ ترفندی در آن کارگر نخواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام  در این راستا، دوره غیرحضوری قرآن صاعد را با هدف آشنایی بیشتر و انس طلاب با کتاب شریف صحیفه سجادیه و زمینه‌سازی ترویج  این متن غنی روایی برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: نخستین مرحله این دوره از مهر ماه آغاز شد و تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر کل امور تربیتی با بیان اینکه پنجمین مرحله این طرح 30 بهمن به  مدت یک ماه برگزار می‌شود، یادآور شد: طلابی که به هر دلیل موفق به شرکت در دوره نشده اند، می‌توانند با ارسال پاسخنامه مراحل قبل تا پایان اسفند در این طرح شرکت کنند.

طباطبایی در پایان گفت: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه سؤالات به ورودی ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه، طبقه همکف، سرای ثقلین مراجعه کنند؛ یا از طریق سایت به نشانی www.jz.ac.ir وکانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی @jz_news  دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112355 تماس بگیرید.

جهت دریافت دفترچه مرحله اول دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله دوم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله سوم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله چهارم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله پنجم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱