تمدید اجرای طرح پایگاه سلامت تا 9 اردیبهشت ماه/بهره مندی 700 طلبه از طرح پایگاه سلامت

پایگاه سلامت

مدیر کل امور طلاب و خانواده ها با بیان اینکه 700 طلبه از طرح پایگاه سلامت بهره مند شدند، از تمدید اجرای این طرح تا 9 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اجرای طرح پایگاه سلامت در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، عنوان کرد: طرح پایگاه سلامت همزمان با هفته سلامت از تاریخ 2 اردیبهشت ماه در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اجرا شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ها اظهار داشت: این طرح از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده ها و با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و با حضور پرسنل بهداشت و درمان از مرکز بهداشت استان قم، سازمان هلال احمر و درمانگاه قرآن و عترت برگزار شد.

عرب خزائلی با بیان اینکه تا کنون 700 نفر از بانوان طلبه از خدمات این طرح بهره مند شدند، افزود: طرح پایگاه سلامت با توجه به درخواست و تقاضای بانوان طلبه تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: در این طرح، خدماتی از جمله تست قند خون، فشارخون، خدمات مامایی، دندانپزشکی(معاینه دهان و دندان) و مشاور تغذیه به صورت رایگان به بانوان طلبه ارائه می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ها تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح، حجت الاسلام و المسلمین حسنی معاون بیمه و سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قم، دکتر ساجدی مدیر درمانگاه الهادی و حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده کارشناس بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه از پایگاه سلامت بازدید کردند.

عرب خزائلی در پایان گفت: بانوان طلبه می‌توانند به بهداری واقع در روبروی خوابگاه حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند و از خدمات این طرح بهره مند شوند.

 

پایگاه سلامت 5

پایگاه 6سلامت

پایگاه سلامت 3

پایگاه سلامت

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱