مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

شرکت 7 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم جامعه‌الزهرا(س)

مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی

خانم حاجی پور با بیان اینکه 7 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی به صورت حضوری در امتحانات پایان ترم شرکت می‌کنند، گفت: امتحانات پایان ترم 4 هزار و 700 نفر از طلاب غیرحضوری و مجازی به مدت یک هفته در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم حاجی‌پور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر به امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: در نیمسال اول تحصیلی، ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم سال تحصیلی جاری شرکت می‌کنند.

وی افزود: امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی از روز دوشنبه ۸ بهمن آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۱۴ بهمن ادامه دارد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری تصریح کرد: امسال امتحانات پایان ترم طلاب سطح دو و سطح سه غیرحضوری و مجازی به صورت حضوری در 39 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حاجی پور یادآور شد: برخی از استان ها از جمله خراسان رضوی، تهران، اصفهان و مازندران دارای چند حوزه امتحانی هستند تا حضور و شرکت طلاب در امتحانات پایان ترم به سهولت انجام شود.

وی به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان یکی از حوزه های امتحانی طلاب غیرحضوری و مجازی اشاره کرد  و گفت: 4 هزار و 700 نفر از طلاب غیرحضوری و مجازی جهت شرکت در امتحانات پایان ترم، حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را انتخاب کردند که جهت آماده سازی سالن امتحانات، حضور مراقبان و نظم در امتحانات، برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱