همراه با شعار «با آموزشِ کارآمد، گنجِ درونتان را به آسانی پیدا کنید»؛

ثبت نام دوره‌های زمستانه آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی طلاب آغاز شد

دوره های زمستانه

ثبت نام دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با برگزاری بیش از 50 رشته در موضوعات مختلف ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، فناوری و غیره آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی، همزمان با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، در بهمن‌ماه 97 برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: با پایان یافتن دوره‌های پاییزه در 46 رشته و با حضور 767 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ثبت‌نام دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، از اول‌ بهمن آغاز شده و تا 11 بهمن ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: دوره‌‌های زمستانه، با شعار «با آموزش کارآمد، گنجِ درونتان را به آسانی پیدا کنید» در دو بخش‌ کارگاه‌های ترمی و کوتاه‌مدت، با حضور استادان متخصّص و مجرب و بیش از 50 رشته در موضوع‌‌های طب و سلامت، مهارت‌های ادبی، مهارت‌های رایانه‌ای، هنرهای دستی و تجسمی و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره های زمستانه از تاریخ 14 بهمن آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام این دوره‌ها، ویژه طلبه‌های حضوری و غیرحضوری ساکن قم، از سامانه دانش‌پژوهان، آیکون «دوره‌های فوق برنامه» انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: طلاب فارغ‌التحصیل جهت ثبت‌نام حضوری می‌توانند از ساعت 8 تا 12 صبح، به ساختمان اداری خواهران 2، واقع در سالن آیت‌الله بهاءالدینی(ره)، اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی، مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱