آغاز ثبت نام اعزام مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان/ تعیین وقت مصاحبه مبلغان مدارس امین

aaaaa

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت نام اعزام مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان در سامانه الکترونیکی تبلیغ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه تبلیغ یکی از وظایف مهم طلاب است، گفت: سال گذشته حدود سه هزار طلبه از جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت تبلیغ در مناسبت‌های مختلف به صورت یک روزه، یک دهه و یا ماهانه اعزام شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: جهت اجرای مناسب برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان و ایام تابستان و اوقات فراغت، دوره‌هایی برای مهارت‌افزایی تبلیغی و ارتقای سطح علمی مبلّغان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی تبلیغ ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در این سامانه، امکان درخواست محل مشخص برای فعالیت تبلیغی طلاب وجود دارد و طلاب می‌توانند شهر و یا روستای مورد نظر خود را جهت اعزام، اعلام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه ظرفیت برای اعزام مبلغ نامحدود است، یادآور شد: قبل از ماه مبارک رمضان، گردهمایی مبلغان برگزار و در حاشیه آن، چند کارگاه آموزشی تشکیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 476 نفر از بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و حوزه علمیه خواهران در طرح تربیت مبلّغ مدارس امین ثبت نام کردند، اظهار داشت: مبلغانی که در این طرح ثبت نام کرده اند باید با مراجعه به سامانه الکترونیکی تبلیغ وقت مصاحبه تعیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان مصاحبه در دوره آموزشی تربیت مبلّغ مدارس که در تیر و مرداد 97 برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و مبلغانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند و از توانمندی لازم برخوردار شوند، از اول مهر امسال جهت فعالیت‌های تبلیغی به مدارس اعزام می‌شوند.

ورود به سامانه تبلیغ

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱