در نشست بصیرت‌افزایی «بررسی تطبیقی نظریه ولایت فقیه با نظریه‌های رقیب» مطرح شد:

ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را در جهان ممتاز کرده است

نشست بصیرت افزایی 2

نشست آنلاین بصیرت‌افزایی «بررسی تطبیقی نظریه ولایت فقیه با نظریه‌های رقیب» ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست آنلاین بصیرت‌افزایی «بررسی تطبیقی نظریه ولایت فقیه با نظریه‌های رقیب» روز شنبه 15 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی علیزاده موسوی دبیر قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این نشست فرهنگی به همت اداره کل امور فرهنگی  و با همکاری مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی ویژه بانوان طلبه غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده موسوی در این نشست به بیان نظریه ولایت فقیه که امروز به عنوان یک مدل اداره کشور در جهان مطرح است، پرداخت.

استاد و پژوهشگر حوزه تصریح کرد: آنچه که نظام جمهوری اسلامی را در جهان ممتاز و شاخص کرده است همان نظام ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی است.

وی تأکیدکرد: وظیفه طلاب در زمینه ولایت فقیه این است که ضمن شناخت کامل و تفقه در نظام ولایت فقیه با نظریه‌های رقیب آشنا شوند و بتوانند با شناخت کامل و دقیق با آنها به مبارزه بپردازند، همچنانکه اکنون اغلب نظریه‌های رقیب به شکست منجر شده است.

طلاب حضوری و غیرحضوری که امکان حضور در این نشست را نداشتند، می‌توانند فایل صوتی این برنامه از طریق کانال سروش فرهنگی تبلیغی به آدرس jz_m.f.t  دریافت کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱