جلسه توجیهی و هم اندیشی گروه فقه و اصول با اساتید راهنما

جلسه هم اندیشی با اساتید فقه

جلسه توجیهی و هم اندیشی گروه فقه و اصول با اساتید راهنما با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، گوره علمی فقه و اصول جلسه توجیهی و هم‌اندیشی با اساتید راهنمای تحقیقات وپایان‌نامه‌های سطح دو، سه و چهار برگزار کرد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری دبیر آموزش و پژوهش گروه علمی فقه و اصول ضمن تشکر از اهتمام اساتید نسبت به حضور در جلسه، پیرامون راهنمایی تحقیقات سطح دو و سه سخن گفت.

دبیر آموزش و پژوهش گروه علمی فقه و اصول عنوان کرد: اساتید باید متناسب با میزان سطح تحصیلات طلاب از آنان توقع داشته باشند، همچنین به اصلی ترین هدف تحقیق در سطح دو که آشنایی عملی با ضوابط نگارش تحقیق است، توجه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری افزود: از آنجا که طلبه سطح دو برای اولین بار اقدام به نوشتن می‌کند، استاد باید همکاری بیشتری با طلبه داشته باشد.

تشریح مراحل اجرایی پایان نامه اعم از ارائه درخواست، پیشنهاد موضوع و تایید آن تا تدوین کامل تحقیق از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد.

وی تصریح کرد: با وجود مجله داخلی، طلابی که آثار قابل قبولی دارند، باید تشویق و معرفی شوند تا جهت همکاری مجله داخلی و مجله تخصصی دعوت به عمل آید.

در ادامه جلسه، برخی از اساتید حاضر در جلسه پیشنهادات و توصیه هایی برای بهتر شدن روند امور از جمله وحدت رویه در سطح راهنمایی اساتید و عدم غفلت از بعد محتوایی رساله مطرح کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱