اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مقتل‌خوانی «سوگنامه کربلا»

سوگنامه کربلا

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مقتل‌خوانی «سوگنامه کربلا» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به استقبال طلاب جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از مسابقه کتابخوانی «سوگنامه کربلا» برگرفته از کتاب مقتل لهوف، گفت: این مسابقه به همت اداره قرآن و حدیث برنامه‌ریزی و در ایام سوگواری اهل‌بیت علیهم‌السلام در ماه صفر با شرکت جمعی از طلاب، اساتید و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این مسابقه فرصت مغتنمی ایجاد کرد تا طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با متن کتاب شریف لهوف که رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی آن را از معتبرترین منابع معرفی فرموده‌اند، مأنوس و آشنا شوند.

طباطبایی با اشاره به اینکه پنج نفر از طلاب به عنوان برگزیدگان مسابقه معرفی شدند، گفت: در این مسابقه، خانم‌ها فرزانه بهرامی طلبه سطح سه، انیس شریفی طلبه مدرسه علمیه نیمه‌وقت، فاطمه توکلی طلبه مدرسه علمیه تمام وقت، زهرا همتی طلبه مرکز آموزش مجازی و سیده ملیحه جمالی طلبه مرکز آموزش غیرحضوری در این مسابقه برگزیده شدند.

وی یادآور شد: طلاب برگزیده این مسابقه می‌توانند جهت دریافت هدایای خود تا پایان آذرماه به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱