اعلام برنامه‌های معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) در هفته پژوهش

هفته پژوهش و فناوری

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری سه کارگاه و سه نشست علمی پژوهشی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه روزهای 26 تا 30 آذر به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است، اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش، معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف توسعه، تعمیق فرهنگ پژوهش و ارتقای سطح علمی - پژوهشی طلاب، پژوهشگران و اساتید، برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با نیازهای پژوهشی برگزار می‌کند.

معاون پژوهش عنوان کرد: در هفته پژوهش، سه کارگاه و سه نشست علمی پژوهشی ویژه اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

حقانی افزود: کارگاه «آشنایی با مبانی علمی‌سنجی و شاخصه‌های آن» نخستین روز هفته پژوهش، 24 آذرماه ساعت 8 تا 12 با حضور جناب آقای احمد عابدی در اتاق سایت زیرزمین ساختمان شهید قدوسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشست صمیمی معاونت پژوهش و اساتید دوره‌ها، کادر علمی و پژوهشگران روز یکشنبه 25 آذرماه ساعت 8 تا 10 در سالن جلسات طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام تشکیل می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، برگزاری نشست علمی «بایسته‌های پژوهش‌های حوزوی طراز انقلاب اسلامی» را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد که روز دوشنبه 26 آذرماه ساعت 8 تا 10 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر احمد رهدار برگزار می‌شود.

حقانی به برگزاری نشست علمی پژوهشی «استراتژی های مسأله شناسی» در روز سه شنبه 27 آذرماه ساعت 10 تا 12 اشاره کرد و گفت: در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدرضا کدخدایی به سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: کارگاه «اصول مقاله نویسی isi و فرایند چاپ آن» از دیگر برنامه‌های معاونت پژوهش در هفته پژوهش است که روز چهارشنبه 28 آذرماه ساعت 9 تا 12 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قنبری برگزار می‌شود.

معاون پژوهش تصریح کرد: کارگاه «معیارهای ارزیابی و اثربخشی اساتید راهنما در فرایند پایان‌نامه‌نویسی» از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است که ویژه اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نظر گرفته شده است.

حقانی افزود: در این کارگاه که روز پنجشنبه 29 آذرماه ساعت 8 تا 10 در سالن جلسات طبقه سوم پژوهشگاه برگزار می‌شود، جناب آقای دکتر احد فرامز قراملکی به تبیین معیارهای ارزیابی و اثربخشی اساتید راهنما در فرایند پایان‌نامه‌نویسی می‌پردازد.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در کارگاه‌های پژوهشی می‌توانند تا روز چهارشنبه 21 آذرماه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 32112484 تماس بگیرند.

کانال معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/jz2602

پوستر هفته پژوهشA3- 97

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱