به مناسبت هفته بسیج؛

ویژه‌برنامه «رزم‌آوران» در مهدکودک جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

مهدکودک-هفته بسیبج

به مناسبت هفته بسیج ویژه‌برنامه «رزم‌آوران» با حضور نونهالان پنج و 6 سال مهدک کودک شکوفه‌های بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت هفته بسیج، مهدکودک شکوفه‌های بهار ویژه برنامه‌ای با عنوان «رزم‌آوران» برای کودکان گروه سنی 5 تا 6 سال برگزار کرد.

نونهالان دختر و پسر با پوشش هایی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی و لباس بسیجی در برنامه حاضر شدند.

اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی به تناسب نیاز و درک کودکان از جمله برنامه‌های اصلی مهدکودک به شمار می‌آید و به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در مهدکودک برنامه هایی به منظور آشنایی کودکان با بسیج، افزایش قدرت بدنی، هوش و استقامت آنان برگزار شد.

این برنامه در محوطه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا شد و کودکان با تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود، رژه و ادای احترام به فرمانده کل قوا به شروع رزمایش پرداختند و پس از آن به محوطه رزمایش رسیدند.

در این محوطه موانع و عملیات رزمی برای اجرای نمایشی حرکات منظم شبیه‌سازی شده بود و کودکان با نشاط، شادمانی و قدرت در این تمرینات شرکت کردند. بخشی از این تمرینات شامل رد شدن مارپیچ از موانع، پرش از موانع، حرکت سینه خیز، عبور از تونل و... بود.

پس از پایان یافتن حرکات نمایشی، کودکان به پرچم جمهوری اسلامی ادای احترام کردند و سرود ملی را خواندند.

در ادامه، کودکان بر سر مزار پاک شهدای گمنام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند و در کنار آن بزرگواران، دعای فرج آقا امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را زمزمه کردند.

از برنامه‌های جدید هفته بسیج، اجرای طرح «کودکان بسیجی» بود. در این برنامه، پوسترهایی با طرح‌های بسیج دختران و پسران به صورت مجزا، در کلاس‌ها نصب شد. کودکان عکس‌های 4*3 خود  را در این پوسترها نصب کردند و عضو بسیج کودکان مهد شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱