مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

دفاع از 18 پایان نامه سطح سه در مهر 99

رسولی نیا

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا با بیان اینکه تا کنون بیش از هزار و 700 پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است، گفت: در مهر ماه سال جاری، 18 جلسه دفاعیه پایان نامه‌های طلاب سطح سه در هفت رشته تحصیلی به صورت مجازی و یا حضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: بیش از هزار و 100 طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه تا کنون بیش از هزار و 700 پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است، گفت: در مهر سال جاری، 18 عنوان پایان نامه سطح سه در هفت رشته تحصیلی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دفاع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا افزود: ماه گذشته، جلسه دفاعیه 11 پایان نامه رشته «تفسیر و علوم قرآن»، 2 پایان نامه رشته «فلسفه اسلامی»، 2 پایان نامه رشته «مدرسی ادبیات عرب»، یک پایان نامه رشته «مطالعات اسلامی زنان»، یک پایان نامه «رشته کلام اسلامی» و یک پایان نامه رشته «تاریخ اسلام» برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها در این سالها، مربوط به رشته «تفسیر و علوم قرآن» است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: یک نسخه از پایان نامه‌های دفاع شده پس از چاپ در کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام نگهداری شده و در دسترس طلاب و پژوهشگران قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا بیان داشت: برخی از پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی قابلیت چاپ به عنوان کتاب را دارند که پس از تأیید شورای نشر معاونت پژوهش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

عناوین پایان نامه‌های دفاع شده در مهر ماه 99

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱