اهدای بیش از ۷۰ جلد کتاب از سوی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قم به بسیج جامعه الزهرا(س)

اهدای کتاب دفاع مقدس

بیش از ۷۰ جلد کتاب پیرامون دفاع مقدس و شهدا از سوی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قم به بسیج جامعه الزهرا (س) اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اهمیت غنی سازی کتابخانه تخصصی بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بیش از 70 جلد کتاب به بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام اهدا کرد.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به موضوع دفاع مقدس و ارزش های آن اهمیت زیادی می دهند تا جایی که بیش از 150 هزار کلمه درباره دفاع مقدس سخن گفته اند که اهمیت این موضوع را می توان از پیام های هر ساله ایشان در ابتدای هفته دفاع مقدس احساس کرد.

احسانی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی در هر فرصتی درباره اهمیت دفاع مقدس و شهدا صحبت می کنند. نگاهی به بیانات مختلف رهبر انقلاب در محافل گوناگون از سال 68 به بعد زمانی که ایشان سکان رهبری انقلاب و فرماندهی کل قوا را پذیرفتند، نشان می دهد طی این 30 سال یکی از موضوعات مورد توجه رهبر انقلاب، دفاع مقدس و سیره شهدا است که در این میان البته فراموش نشدن آن توسط جوانان و الگو پذیری از شهدا از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جهت تعامل هدفمند بر بازخوانی ترویج فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهاد وشهادت والگو پذیری از مقام شهدا تأکید دارد.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از 300 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و سیره شهدا در کتابخانه وجود دارد، یادآور شد: طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند به صورت حضوری و یا امانی از کتابخانه تخصصی بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام استفاده کنند.

 

اهدای کتاب دفاع مقدس  

اهدای کتاب های دفاع مقدس و شهدا

 


 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱